maandag 22 november 2010

Nieuwe look Grimbergen

Nieuwe look grimbergen
Midden november komen de abdijbieren van Grimbergen in een geheel nieuw jasje op de markt. Zowel de verpakkingen als de etiketten van het biermerk hebben een metamorfose ondergaan. De feniks, het centrale symbool van de abdij en het bier, heeft een meer gestyleerde en moderne 'look' gekregen. Door in het design meer nadruk te leggen op de historie van de Abdij wil Grimbergen de herkenbaarheid van haar bieren vergroten, meer bierbeleving creëren en aantrekkelijker zijn voor jong volwassenen.

Volgens de brouwer worden de abdijbieren van Grimbergen getypeerd door kracht, intensiteit en dynamiek. Dat is vertaald in de vernieuwde verpakkingen en etiketten. Centraal daarbij staat de feniks die uit zijn as herrijst, het middeleeuwse symbool voor wedergeboorte. In de 882 jaar van haar bestaan is de Abdij namelijk drie keer afgebrand en weer opnieuw opgebouwd.
Neem een kijkje op volgende site:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen